تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1395
بازار جهانی سلول های بنیادی جنینی انسان و افزایش خدمات بانک های سلولی

  بازار جهانی سلول های بنیادی جنینی انسان و افزایش خدمات بانک های سلولی

مطالعه تجاری جدیدی بوسیله Transparency Market Research آنالیز جامعی را در مورد باز سلول های بنیادی جنینی در سراسر دنیا ارائه کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازnews-medical.net، در این مطالعه جدید که تحت عنوان “Human Embryonic Stem Cells Market – Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast, 2013 – 2019,” به چا پ رسیده است محققین آمارها و اطلاعاتی را در مورد بازار سلول های بنیادی جنینی انسانی ارائه کرده اند.

سلول های بنیادی جنینی انسان، توانایی تمایز به انواع سلول های موجود در بدن یک فرد بالغ را دارند. این سلول های بنیادی از بلاستوسیست ها مشتق می شوند و می توانند به طور نامحدود تقسیم شوند و می توان از آن ها برای تولید بافت های بازسازی نشونده ای مانند سلول های عصبی و میوکاردی نیز استفاده کرد. در نتیجه این مطلب، سلول های بنیادی جنینی انسان برای درمان طیف وسیعی از بیماری های ژنتیکی و خونی مانند سرطان و اختلالات مربوط به سیستم ایمنی استفاده می شوند.

به دلیل این ویژگی ها مطالعات بسیاری تمایل به استفاده از این سلول های بنیادی جنینی دارند و این امر بازار قابل توجهی را برای این سلول ها فراهم کرده است. علاوه براین ها، خدمات بانکی سلولی ویژهای برای این سلول های بنیادی در سراسر دنیا در حال شکل گیری است. علاوه براین افزایش وقوع برخی از بیماری های ناشی از شیوه زندگی مانند اختلالات قلبی و عصبی که درمان آن ها با مشکلاتی مواجه است، تمایل به استفاده از این سلول های بنیادی ارزشمند را به مراتب بیشتر کرده است. این سلول های بنیادی جنینی قابلیت استفاده در طب بازساختی، مطالعات زیست شناسی سلول های بنیادی، مهندسی بافت و تست های سمیت استفاده کرد. در حال حاضر بازار جهانی سلول های بنیادی جنینی انسان به مناطق آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکا و سایر بخش های جهان تقسیم بندی می شود که در بین این مناطق آمریکای شمالی نقش بسیار مهمی را در بازار سلول های بنیادی جنینی انسان ایفا می کند. محققین رشد سریع بازار جهانی این سلول ها را به دو دلیل می دانند: افزایش شیوع سرطان و بیماری های قلبی در این جوامع و دیگر رشد سریع صنعت توریسم سلول های بنیادی.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه