تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 19 دی 1391
دومین همایش بین المللی سوختگی برگزار می شود

  دومین همایش بین المللی سوختگی برگزار می شود

مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران دومین همایش بین المللی سوختگی خود را در تاریخ15-16 اسفند ماه 1391در تهران - سالن همایش رازی برگزار می کند.
امتیاز: Article Rating

 

به گزارش بنیان، دومین همایش بین المللی سوختگی در تاریخ 15-16 اسفند ماه 1391 در تهران - سالن همایش رازی برگزار می شود و محققان می توانند آثار خود را  تا تاریخ اول بهمن ماه 1391 به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

دکتر علی منافی دبیر علمی کنگره در این باره توضیح داد: برگزاری منظم کنگره بین االمللی سوختگی در اسفند ماه هرسال برای توجه هر چه بیشتر مسئولین و پزشکان محترم به این معضل پزشکی در جامعه می باشد.
 وی همچنین در خصوص ضرورت توجه هرچه بیشتر به سوختگی در کشور ما ایران توضیح داد: سالانه در ایران بیش از 200 هزار ساعت عمر مفید بدلیل صدمات سوختگی از بین میرود بطوری که سوختگی رتبه سیزدهم بار بیماری را دارد. در بین حوادث غیر عمدی، سوختگی بعد از حوادث ترافیکی و سقوط، رتبه سوم بار مالی را دارد. همچین سوختگی در ایران با میرایی 4.5 نفر در هر 100 هزار انسان ( حدود 3 تا 4 هزار میرایی در سال ) از نظر آمار جهانی در محدوده متوسط قرار دارد ( بیشترین میرایی 11.6 در 100 هزار نفر مربوط به جنوب شرقی آسیا و کمترین آن با 1 نفر به ازای هر 100 هزار نفر در کشورهای با درآمد بالا ).

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه