تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 08 آذر 1390
نقش مهم مطبوعات در کمک به طب ترمیمی

  نقش مهم مطبوعات در کمک به طب ترمیمی

مجله The Lancet طی مقاله ای درباره اولین پیوند نای مصنوعی جهان که در تاریخ 9 ژوئن 2011 در دانشگاه کارولینسکا سوئد انجام شده است توضیحاتی ارائه کرد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل ازyahoo news، کمپانیHarvard Bioscience، تولید کننده و بازاریاب طیف گسترده ای از ابزارها برای پیشبرد تحقیقات علوم و طب ترمیمی است.

این روش شامل سلول بنیادی کاشته شده در یک نای مصنوعی نانوساختاراست که دربیوراکتورInBreath کمپانی Harvard Bioscience که به منظورتجارت ابزارهای طب ترمیمی تولید شده بود، رشد داده شد.

David Green رئیس کمپانی هاروارد گفت: ما بسیار مفتخریم که مجله پزشکی به معتبری The Lancet مقاله ای را درمورد بررسی این روش به چاپ رسانده است و ما مجددا به پروفسور Paolo Macchiarini و همکاران محترمش که با تجزیه و تحلیل دراین مقاله ، قطعه بزرگی ازعلم را به بخش مهمی از پزشکی افزوده اند تبریک می گوییم.

اعتباردادن به اهمیت چنین روش هایی توسط مجلاتی مانند The Lancet کمک شایانی به حرکت در جهت درک طب ترمیمی از داستان های علمی تا واقعیت پزشکی می کند.

همانطور که تعداد روش های موفقیت آمیز افزایش و تحقیقات ادامه می یابد، Harvard Bioscience نیز برانتظارات مورد نظراز ابزارهای طب ترمیمی تمرکزمی کند.
Green ادامه داد: بیوراکتور InBreath ما، نقش محوری در ساخت ریه جدید برای این بیمار ایفا کرد .

برای اولین باردر این روش، ازسلول های بنیادی برروی  داربست مصنوعی استفاده شد که نقطه عطفی در طب ترمیمی است و نیاز برای ارگان های اهداکننده را برطرف می کند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه