تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 اسفند 1395
طراحی درمان های ترمیم کننده استخوان که بازسازی را بهتر تقلید می کنند

  طراحی درمان های ترمیم کننده استخوان که بازسازی را بهتر تقلید می کنند

طیفی از رویکردهای زیست تقلید برای بهبود رشد استخوان که در مرکز توجه درمان های بازسازی کننده استخوان قرار دارند، می تواند مکانیسم های بازسازی کننده طبیعی را بهتر تقلید کنند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، محققین دانشگاه استنفورد در مطالعه ای جدید که در BioResearch به چاپ رسیده است به استراتژی های کمک کننده ترمیم نواقص استخوانی پرداخته اند که بر پیوند سلول تاکید دارند.

استراتژی های موجود برای ترمیم نواقص استخوانی بی شمار و متنوع هستند. اساس هر کدام از این درمان های بهبود بخشنده استخوانی، مکانیسم های زیست تقلید است که در جهت تقویت رشد استخوان کار می کنند. این استراتژی ها از داربست های متخلخل، استفاده از مواد معدنی استخوانی، کلاژن، گلیکوزآمینوگلیکان ها برای پیوند جمعیت های سلولی استفاده می کنند. در این مطالعه که تحت عنوانBiomimetics of Bone Implants: The Regenerative Road به چاپ رسیده است، محققین ثبات مکانیکی ایمپلنت ها و موثر بودن و چالش های موجود در مورد گرافت های مبتنی بر مواد معدنی محلول در استخوان، پروتئین های ساختاری موجود که ویژگی های ماتریکس خارج سلولی را تداعی می کنند ارزیابی کرده اند. علاوه براین این مطالعه مروری بر محصولات ایمپلنت موجود برای نقص های استخوانی خواهد داشت. فوکوس روی زیست تقلیدها برای استراتژی های بازسازی کننده، راه کار های جدید و هیجان انگیزی را ارائه خواهد کرد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه