تاریخ انتشار: دوشنبه 21 خرداد 1397
غذاهای دریایی به باردار شدن سریع زوجین کمک می کنند

  غذاهای دریایی به باردار شدن سریع زوجین کمک می کنند

زوجینی که غذاهای دریایی بیشتری مصرف می کنند، مقاربت های جنسی بیشتری خواهند داشت و زودتر از سایر زوجین می توانند باردار شوند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، غذاهای دریایی منبع مهم پروتئین ها و سایر مواد غذایی برای زنان باردار یا زنانی هستند که قصد باردار شدن دارند اما نگرانی های مربوط به وجود جیوه، ممکن است مانع از مصرف ماهی برای زنانی شود که قصد باردار شدن دارند. طبق اطلاعات ارائه شده بوسیله سازمان غذا و داروی آمریکا، 90 درصد ماهی هایی که در ایالات متحده مصرف می شوند جیوه پایینی دارند و از نظر غذایی سالم هستند.  اگر چه این  سازمان به زنان توصیه می کند که دو تا سه وعده غذایی در هفته را به استفاده از این ماهی های کم جیوه اختصاص دهند اما 50 درصد زنان باردار هنوز هم مقادیری کمتر از مقادیر توصیه شده، ماهی مصرف می کنند.

مطالعه ای جدید در هاروارد نشان داده است که غذاهای دریایی می توانند مزایایی تولید مثلی زیادی داشته باشند که از جمله آن ها می توان به کاهش زمان انتظار برای بارداری و افزایش فعالیت های جنسی اشاره کرد. این مطالعه نشان داده است که کسانی که بیش از دو بار در هفته از غذاهای دریایی استفاده می کنند، هم نرخ مقاربت جنسی بیشتری دارند و هم این که زودتر باردار می شوند. ارتباط بین غذاهای دریایی و زودتر باردار شدن کاملا مشخص نیست اما به نظر می رسد که افزایش کیفیت سمن و کیفیت تخمک گذاری و جنین در این فرایند نقش داشته باشد. بنابراین، این مطالعه مصرف غذاهای دریایی را نه تنها به زنان بلکه به هر دو زوجی که قصد بچه دار شدن دارند، توصیه می کند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه