تاریخ انتشار: دوشنبه 21 مرداد 1392
زوایای مختلف مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان در روز سوم

  زوایای مختلف مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان در روز سوم

چهارمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان، ویژه کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان داخلی و خارجی رشته زیست شناسی و گرایشهای مرتبط و رشته های علوم پزشکی از 19 مرداد 92 به مدت شش روز در پژوهشگاه رویان برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، ساعت برگزاری این مدرسه تابستانی که اساتید بنام سلول های بنیادی از کشورهای انگلیس،ایتالیا و بلژیک  در آن به طرح تئوری و عملی مباحث می پردازند، از 8 تا 17 است.
در روز سوم این کنگره اخلاق در سلول درمانی در بخش درمان و کارگاه عملی انتقال سلول از طریق درون رگی ، تکوین پانکراس و تیموس و کارگاه عملی جداسازی پانکراس و تیموس از جنین موش برگزار می شود.
روز دوم این کنگره با سخنرانی دکتر Paola Bonfanti در زمینه انعطاف پذیری سلول های بنیادی، دکتر Francesco Saverio Tedesco  در زمینه بیماری های عصبی-عضلانی و دکتر Luca Biasco  در زمینه سلول های بنیادی هماتوپوئتیک به پایان رسید.
تعداد شرکت کنندگان در روز دوم حدود 250 نفر بود .اکثر شرکت کنندگان برای نخستین دفعه در این مدرسه شرکت می کردند و سطح کیفی و کمی آن را مناسب می دیدند.
رابطه پرسش و پاسخ بین اساتید و شرکت کنندگان برقرار بود به طوری که پس از پایان هر سخنرانی توسط اساتید که معمولا یک ساعت به طول می انجامید، شرکت کنندگان می توانستند سوالات خود را از استاد مربوطه بپرسند و پاسخ بگیرند.
پس از طرح تئوری مباحث، قسمت عملی توسط اساتید و شرکت کنندگان انجام شد.
 
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه