تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 اسفند 1399
شروع کارآزمایی بالینی ارزیابی اثر ایمنوگلوبولین ها روی مهار عوارض جانبی بیماری COVID-19

  شروع کارآزمایی بالینی ارزیابی اثر ایمنوگلوبولین ها روی مهار عوارض جانبی بیماری COVID-19

دانشگاه تگزاس یک آزمایش بالینی را برای ارزیابی میزان مفید بودن یک مکمل غذایی برای جلوگیری از عوارض جانبی شدید بیماری COVID-19 آغاز کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، در این مطالعه آن ها به بررسی ایمنوگلوبولین های مشتق شده از گاو هستند که پیش از این در مدل های جانوری نشان داده شده بود که می توانند التهاب ناشی از عفونت را کاهش دهد و موجب تعدیل اشکال شدید بیماری COVID-19 شوند.

در این مطالعه بالینی آزمایشی تصادفی، اولین بیماران تحت تاثیر EnteraGam قرار می گیرند که یک مداخله تغذیه ای حاوی عصاره ایمونوگلوبولین مشتق از پلاسما گاو محسوب می شود و بیماران در این کارآزمایی دو دوز روزانه از این مکمل را دریافت می کنند. دکتر رابرت گیوری هدف از این مطالعه را تقویت و کمک به حذف ویروس از یکی از مهم ترین منابع آن در بدن یعنی روده می داند.  مکمل غذایی EnteraGam بوسیله کمپانی آمریکای EbteraHealth تولید می شود و مبتنی بر سروم گاوی(شیر یا کلستروم مشتق از گاو) است که غنی از ایمنوگلوبولین ها(آنتی بادی ها) است. این محصول بصورت فریز و خشک شده موجود است که به ایمنوگلوبولین ها اجازه می دهد که ویژگی های خود را حفظ کنند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه