تاریخ انتشار: یکشنبه 14 مهر 1392
برگزاری ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي مراقبتـهاي ويژه و سل
مركز پزشكي مسيح دانشوري

  برگزاری ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي مراقبتـهاي ويژه و سل

ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي مراقبتـهاي ويژه و سل 20 مهرماه در سالن همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيدبهشتي برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دكتر ابوالقاسم دانشور دبير اجرايي ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي مراقبتـهاي ويژه و سل توسط مركز پزشكي مسيح دانشوري با همكاري انجمن ريه اروپا(ERS)و مشاركت انجمن ريه آمريكا (ATS)از 23-20 مهرماه همزمان با بيست و دومين كنگره سراسري سل كشور در سالن همايشهاي بين المللي دانشگاه شهيدبهشتي برگزار خواهد ‌شد.
 
وی با اشاره به مركز پزشکی مسيح دانشوري بعنوان مركزي برای ارجاع بيماران ريه و جراحي قفسه سينه در منطقه ،تاكيد كرد: اين كنگره بين المللي دو سالانه بواسطه دعوت از متخصصان برجسته داخلی و خارجي در علوم مربوطه در منطقه كم نظير بوده و مخاطبان بسياري را در سراسر كشور به خود جلب كرده است.
 
دبير اجرايي ششمين كنگره بين المللي بيماريهاي ريوي ، مراقبتهاي ويژه و سل افزود: این کنگره از بخشهای مختلفی نظیر ارائه مقالات به صورت شفاهي و پوستر، سخنراني‌ ميهمانان داخلي و خارجي، برگزاري سمپوزيوم، پانل و كارگاههاي آموزشي تشکیل شده است و مباحث متعددی در آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
 
دکتر دانشور در خصوص محورهای مورد بحث در این کنگره گفت: مشكلات راههاي هوايي، سرطانهاي ريه، تصوير برداري قفسه سينه، پاتولوژي ريه و قفسه سينه، بيماريهاي مزمن ريوي در كودكان، آسم،COPD، فيبروز ريه، روشهاي تشخيصي و مداخله اي در تشخيص و درمان بيماريهاي ريه، تهويه مكانيكي غير تهاجمي ريه، روشهاي نوين در درمان و كنترل درد در بيماريهاي ريوي، جراحي توراكس، پرستاري حرفه‌اي بيماريهاي ريوي، توانبخشي ريوي، اختلالات تنفسي، بيماريهاي گوش وحلق و بيني مرتبط با بيماريهاي ريوي، نقش جراحي در عفونتهاي مايكوباكتريايي ريه، جراحي تراشه، عفونت توام سل و ايدز و كنترل دخانيات از جمله مباحثي است كه در این كنگره مطرح می شود.
 
عالاقمندان می‌توانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دبيرخانه همايش به شماره تلفن‌هاي 26109507 و يا 27122040 تماس حاصل کنند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه