تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 مهر 1392
بررسی شیوه های نوین تشخیص تومورهای نواحی قاعده جمجمه
در چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران ؛

  بررسی شیوه های نوین تشخیص تومورهای نواحی قاعده جمجمه

دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران انجام عمل پروتز صورت در ایران را در رده‌های سوم و چهارم ارزیابی کرد و افزود: آناتومی صورت در ایران قوی است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران درجمع خبرنگاران گفت: اگر عمل جراحی پروتز صورت با پروتزهای غیراستاندارد انجام شود یا به طور دقیق در جای مناسب نصب نشود، برای فرد معضل ایجاد می‌کند و عفونی می‌شود.
وی  با بیان اینکه این پروتزها در کشور ما تولید نمی‌شوند افزود :‌ این پروتزها را باید از کشورهای معتبر آن‌ها را وارد کنیم.
 ابوالحسن قیصریاظهار داشت: پروتزهای گونه و چانه برای اصلاح مشکلات جمجه‌ای ناحیه صورت و برای افرادی که بر اثر تروماها دچار مشکل یا ضایعه شده‌اند کاربرد دارد.
وی افزود: در بکارگیری از پروتزهای چانه و گونه باید به چند مورد دقت داشت؛ اول اینکه این مواد از جنس موادی باشند که با بدن فرد سازگار باشند همچنین از شکل آناتومی قسمتی که استفاده می‌شوند تبعیت کنند.
وی ادامه داد: این پروتزها نباید در بدن واکنش آلرژیک ایجاد کنند و باید ساخت کشورهایی باشند که استاندارد بین‌المللی دارند.
دبیر اجرایی چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران انجام عمل پروتز صورت در ایران را در رده‌های سوم و چهارم ارزیابی کرد و افزود: آناتومی صورت در ایران قوی است.
دکتر ابوالحسن قیصری دبیر انجمن راینولوژی ایران همچنین گفت: در این کنگره یافته‌های جدید علمی و تجربی در زمینه اعمال جراحی بینی و صورت ارایه خواهد شد. 
قیصری اظهار کرد: در چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران همچنین پیشرفت‌های نوین آندوسکوپی در زمینه بیماری‌های بینی و سینوس‌ها و دسترسی هر چه بیشتر به تومورهای نواحی قاعده جمجمه و اطراف کره چشم از سوی دانشمندان برجسته داخلی و خارجی مورد تبادل نظر و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت. 
وی گفت: با توجه به پیشرفت‌های علم راینولوژی (جراحی‌های بینی و سینوس) و جراحی پلاستیک طی سال‌های اخیر از آنجا که پزشکان ایرانی توانسته‌اند، همگام با این پیشرفت‌ها، دانش خود را از بعد علمی و عملی به روز کند، پیشرفت‌های زیادی در این عرصه داشته‌اند که برپایی چهارمین کنگره راینولوژی ایران در راستای ارایه دستاوردهای پزشکان داخل کشور در قالب ارایه سخنرانی و برپایی کارگاه‌های آموزشی به منظور تبادل تجربیات با پزشکان خارج کشور است. 
وی افزود: روش‌های غیرجراحی کاهش و اصلاح چین و چروک صورت از قبیل تزریق بوتاکس، شیوه‌های صحیح تزریق بوتاکس، کاربردهای بوتاکس در نواحی مختلف صورت و عوارض احتمالی آن در صورت تزریق ناصحیح نیز طی این کنگره به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد. 
دبیر انجمن راینولوژی از فیلرها (پرکننده‌ها) به عنوان یکی دیگر از محورهای این کنگره سه روزه نام برد و تصریح کرد: همچنین تزریق چربی و ژل به عنوان رایج‌ترین پرکننده‌های نواحی صورت و معرفی انواع ژل‌های مجاز و عوارض ژل‌های غیرقابل جذب در کنار بکارگیری لیزر و تزریق چربی به منظور اصلاح چین و چروک صورت ارایه خواهد شد. 
قیصری خاطرنشان کرد: چهارمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران و جراحی پلاستیک صورت با حضور چهره‌های مطرح داخل و خارج کشور 17 تا 19 مهرماه امسال در مرکز همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود. 
قیصری گفت: در این کنگره میهمانانی از کشورهای آمریکا، سوئیس،‌ آلمان، ایتالیا، پرتقال، بلژیک و مصر حضور خواهند داشت. 
دبیر علمی چهارمین کنگره راینولوژی افزود: چون شرکت در کنگره‌های خارجی به دلیل هزینه‌های بالای آنها مقرون به صرفه نیست. سعی کردیم از چهره‌های برجسته ایران و دنیا استفاده کرده تا در این کنگره آخرین دستاوردهای بیماری‌های بینی و سینوس، جراحی بینی، آندوسکوپی بینی و سینوس و جراحی پلاستیک بینی و سینوس را معرفی کنیم.
وی افزود: 30 مقاله، 50 سخنرانی، 20 کارگاه آموزشی از برنامه‌های این کنگره است.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه