تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 23 مهر 1392
درمان سرطانهای شایع در کنگره جراحان عمومی بررسی می شود

  درمان سرطانهای شایع در کنگره جراحان عمومی بررسی می شود

دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از آغاز به کار این کنگره از روز چهارشنبه 24 مهر ماه جاری مصادف با عید سعید قربان در سالن همایشهای رازی و با حضور اساتید و جراحان برجسته و مجرب کشور خبر داد و گفت: این کنگره به مدت 3 روز ادامه دارد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر سیدهاشم سیدمهدی با بیان اینکه این کنگره با حداکثر امتیاز مدون و مداوم برای جراحان عمومی و پزشکان عمومی است، اظهار کرد: روز اول کنگره به درمان جراحی سرطانهای شایع از جمله سرطان پستان اختصاص دارد با توجه به افزایش تصادفات جاده ای و جراحیهای اورژانس روز دوم کنگره به جراحیهای اورژانس و در آخرین روز به بیماریها و جراحیهای الکتیو نظیر فتق، کیسه صفرا، زخم اثنی عشر و توده های غیرسرطانی که درمان آنها جنبه اورژانس ندارد پرداخته می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین ورک شاپ های ویژه جراحان و پزشکان عمومی با عنوان لیزر و لیزر لیپولیز و کاشت مو نيز برگزار   می شود.
 
به گزارش مهر دبیر اجرایی هشتمین کنگره انجمن علمی جراحان عمومی کشور از برگزاری پانلهای ویژه در بعد از ظهر هر روز كنگره خبر داد و گفت: در روز اول پانلي تحت عنوان درمان اختلالات آب و الکترولیت ضایعات عروقی تا تنظیم سدیم و پتاسیم و... در روز دوم پانلي درباره ی تومورها و بالاخره در روز آخر پانلي درباره بیماری های الکتیوخواهيم داشت.
 
همزمان با برگزاري اين كنگره از خدمات شايان و سالها تلاش پروفسور محمود لطفي استاد پيشكسوت جراحي ايران نيز تقدير بعمل خواهد آمد.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه