تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 مهر 1392
دکتر طیبی، رسماً رئیس جهاد دانشگاهی شد
با رأی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

  دکتر طیبی، رسماً رئیس جهاد دانشگاهی شد

شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی - رییس‌جمهور - تشکیل جلسه داد و مسایل مرتبط با موضوعات فرهنگی کشور از جمله تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، در این جلسه گزارشی از مراحل تدوین سند مهندسی کشور و اقدامات انجام شده در این راستا تاکنون در بخش‌های مختلف از جمله ارکان نقشه مهندسی، چگونگی طراحی کلان و راهبردی این نقشه، مبانی، ارزش‌ها و اصول و راهبردهای کلان و چارچوب نهادی سند مهندسی فرهنگی کشور ارائه شد.
 
همچنین در این جلسه دکتر حمیدرضا طیبی که از سوی هیأت امنای جهاد دانشگاهی به عنوان رییس پیشنهادی جدید جهاد دانشگاهی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده بود با رأی اکثریت اعضا برای تصدی این پست انتخاب شد.
 
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برخی از اعضا در ادامه مباحث جلسه پیشین نکات و پیشنهادهای خود را درباره اقدامات آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کردند.
 
به گزارش ایسنا، طیبی در جلسه 17 مهرماه هیات امنای جهاد دانشگاهی با کسب هشت رای از مجموع 9 رای ماخوذه، به‌عنوان رییس این نهاد انتخاب و جانشین محمدحسین یادگاری شد.
 
حمیدرضا طیبی که ریاست واحد علم و صنعت و پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی را برعهده داشت، پیش از این نیز یک دوره قبل از دکتر یادگاری، رییس این نهاد انقلاب اسلامی بود. با امضای حکم انتصاب وی توسط رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، او برای مدت سه سال ریاست جهاد دانشگاهی را بر عهده خواهد داشت.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه