تاریخ انتشار: دوشنبه 27 آبان 1392
آزمایش های ژنی برای تشخیص بیماری های قلبی

  آزمایش های ژنی برای تشخیص بیماری های قلبی

محققین دانشگاه پزشکی واشنگتن تست های ژنتیکی را برای کمک به تشخیص و درمان بیمارانی با اختلالات قلبی که منجر به مرگ ناگهانی در آن ها می شوند،ارائه کرده اند
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، این تست جدید به آنالیز ژن های مرتبط با آریتمی ها و کاردیومیوپاتی ها می پردازد. پزشکان که این بیماران را درمان می کنند برای تشخیص این شرایط قلبی نمونه های خونی بیماران را برای توالی یابی ژنی جمع آوری می کنند. طی دو الی سه هفته آن ها گزارش هایی را ارائه می دهند که هر جهشی در DNA بیمار را شناسایی می کنند. جهش هایی که ممکن است در بیماری دخیل باشند و پاسخ به درمان را تحت الشعاع قرار دهند.

دکتر Cuculich در این زمینه می گوید: نتایج این تست می تواند به اصلاح تشخیص کمک کند و به ما اجازه مدیریت درمان بیماران را می دهد. این نتایج هم چنین به افراد خانواده بیمار کمک می کند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند برای خطر ابتلا به بیماری مورد تست واقع شوند یا خیر.

این تست بر مبنای آزمونی طراحی شد که ژن های متعدد را در تومورها مورد ارزیابی قرار می داد. در این تحقیق، دانشمندان چندین ژن مرتبط با بیماری های قلبی را به طور هم زمان مورد ارزیابی قرار دادند تا احتمالا دلیل ژنتیکی این بیماری ها را متوجه شوند.

پانل تست کننده قلبی شامل ژن های مرتبط با هشت اختلال قلبی است که با ضربان های قلبی نامنظم یا مشکلات عضلانی قلبی مشخص می شوند.

این تست از آن جایی که به طور هم زمان چندین ژن را مورد مطالعه قرار می دهد می تواند از نظر زمان و هزینه مقرون به صرفه باشد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه