تاریخ انتشار: دوشنبه 27 آبان 1392
داروی ایرانی هپاتیت قابل مقایسه با نمونه خارجی
معاون وزیر بهداشت:

  داروی ایرانی هپاتیت قابل مقایسه با نمونه خارجی

معاون پژوهشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر ایجاد اعتمادسازی در حوزه سلامت، گفت: در حال حاضر داروی تولید شده برای درمان بیماران هپاتیت قابل رقابت با نمونه های خارجی است.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر ملک زاده در هم اندیشی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت با تاکید بر آمادگی این وزارتخانه برای تولید محصولات، افزود: در وزارت بهداشت بدون هیچ گونه عجله ای برای رونمایی آمادگی داریم تا به سمت تولید محصولات واقعی در حوزه سلامت حرکت کنیم.
 
معاون پژوهشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ما راهی جز حمایت از شرکت های دانش بنیان و تقویت آنها نداریم، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان با مشکلاتی چون گمرک، مالیات، ارز، قیمت گذاری و تعرفه مواجه هستند ولی با تعامل میان دستگاهها می توان راهکارهایی برای رهایی از این مشکلات پیدا کرد.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت هایی که در خارج از کشور ایجاد شده است در داخل کشور نیز قابل اجرا است، خاطرنشان کرد: بحث کیفیت در حوزه سلامت و بهداشت بسیار مورد تاکید وزارت بهداشت است و تجربه نیز ثابت کرده که در این زمینه می توانیم موفق عمل کنیم.
 
معاون پژوهشی وزارت بهداشت در گفتگو با مهر با اشاره به برخی از دستاوردهای موفق در کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر دارویی که برای درمان بیماری هپاتیت در کشور تولید می شود قابل مقایسه و رقابت با نمونه خارجی آن است.
 
ملک زاده با اشاره به جمعیت زیاد مبتلا به بیماری هپاتیت در کشور یادآور شد: به دلیل ارتقای کیفیت این دارو هیچ مشکلی برای بیماران مبتلا به این بیماری در کشور وجود ندارد.
 
وی با اشاره به برخی بی اعتمادیها در کشور یادآور شد: برخی از شرکت ها عملکردهایی داشتند که منجر به بی اعتمادی شده است که در این راستا درصدد هستیم تا با حمایت معاونت علمی، اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه