تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 آذر 1392
سمپوزیوم «معیارهای پذیرش در ارائه خدمات باروری از دیدگاه اخلاقی و حقوقی» برگزار می‌شود
در آستانه سالگرد درگذشت دکتر کاظمی آشتیانی

  سمپوزیوم «معیارهای پذیرش در ارائه خدمات باروری از دیدگاه اخلاقی و حقوقی» برگزار می‌شود

پژوهشگاه رویان، پنجم دی ماه در آستانه سالگرد درگذشت موسس فقید این پژوهشگاه، میزبان سمپوزیوم «معیارهای پذیرش در ارائه خدمات باروری از دیدگاه اخلاقی و حقوقی» یادواره دکتر سعید کاظمی آشتیانی است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از  ایسنا، دامنه مخاطبان این سمپوزیوم شامل تمامی رشته‌های بالینی اعم از متخصصان زنان وزایمان، اورولوژی، پزشکی قانونی، روانپزشک، ژنتیک،علوم آزمایشگاهی، پزشکان عمومی، پرستاران، ماماها تا تمامی رشته‌های حقوق و اخلاق در مقاطع مختلف است و البته علاقه‌مندان از سایر رشته‌ها در تمامی مقاطع نیز مجاز به شرکت هستند.

 

طرح ابهامات و خلاءهای قانونی در پذیرش مراجعان به مراکز درمان ناباروری، به کمک طلبیدن جامعه علمی کشور برای تأمل بر روی مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای درست و عملی، سنجش موضوع از دیدگاه‏‌های متفاوت و متنوع اخلاقی، روانشناسی، فقهی، اجتماعی و حقوقی، نظرخواهی از صاحب‌نظران و متخصصان رشته‏‌های مختلف و در صورت امکان رسیدن به جمع‏‌بندی و تهیه دستورالعملی برای پذیرش افراد نابارور رئوس برنامه های این سمپوزیوم را تشکیل می‌دهد.

 

هزینه ثبت نام در سمپوزیوم برای تمامی فارغ التحصیلان و پزشکان عمومی، 20 هزار تومان و برای دانشجویان 15 هزار تومان و هزینه ثبت نام در محل برای فارغ التحصیلان 25 و برای دانشجویان 20 هزار تومان است.

 

مهلت ثبت نام، اول دی ماه 92 و ظرفیت پذیرش 350 نفر اعلام شده است.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای پژوهشگاه رویان مراجعه یا با دبیرخانه سمپوزیوم به شماره تلفن 23562177-23562758 تماس بگیرید.

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه