تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 دی 1392
امید به تولید واکسن های جدید برای عفونت های کشنده

  امید به تولید واکسن های جدید برای عفونت های کشنده

دانشمندان توانستند با استفاده از آنتی بادی های بلوکه کننده پروتئین CotH به درمان موفقیت آمیز عفونت Mucormycosis دست پیدا کنند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، Mucormycosis یک عفونت کشنده است که در افرادی که مورد تهاجم نوع خاصی قارچ به نام Mucorales قرار گرفته اند و سیستم ایمنی تضعیف شده ای دارند، مشاهده می شود. پروتئین جدیدی بر روی سطح سلول های Mucorales به نام CotH، این تهاجم را ممکن می سازد. این یافته ها منجر به پیشرفت در تولید واکسن و درمان هایی برای mucormycosis گشت. یک تیم تحقیقاتی با استفاده از آنتی بادی های بلوکه کننده پروتئین CotH  موفق به درمان این عفونت شدند. تا به امروز واکسن و یا درمان مؤثری برای عفونت کشنده mucormycosis در دسترس نبوده است و نیاز فوری برای دست یابی به یک استراژی جهت حفاظت از بیماران با سیستم ایمنی تضعیف شده وجود دارد.
بیماران با سیستم ایمنی تضعیف شده، سوء تغذیه واسیدوز (هایپرگلیسمی یا کتواسیدوسیس دیابتی) در معرض ریسک بالای عفونت می باشند. گروه دکتر Ibrahim درمانی را با استفاده از آنتی بادی های ضد CotH و یا CotH-targeted RNAi توانستند تهاجم سلولی را بلوکه کرده و از عفونت به وسیله mucormycosis حفاظت کنند.
پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه