تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 03 دی 1392
خیران برای تأمین داروی بیماران سرطانی پیشقدم شوند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

  خیران برای تأمین داروی بیماران سرطانی پیشقدم شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بسیاری از بیماران سرطانی برای تأمین داروهای خود به کمک نیاز دارند که خیران باید در این زمینه پیشقدم شوند.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از  فارس ، محمدرضا پورابراهیمی در جمع بیماران سرطانی در محل مسجد طالبی‌زاده کرمان با تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: مطلع شدیم که موسسه خیریه یاس از چند سال قبل فعالیتش را در کرمان آغاز کرده و بخشی از توان خود را برای پوشش بیماران خاص اختصاص داده و در این زمینه توفیقاتی هم داشته است.
 
وی افزود: گاهی هزینه‌هایی برای مراسم ترحیم صورت می‌گیرد که معادل این هزینه‌ها را می‌توان به موسسه‌های خیریه داد تا به خانواده‌های نیازمندان اهدا کنند.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مسجد طالبی‌زاده کرمان یکی از مکان‌هایی است که مراسم ترحیم بسیاری در این مسجد برگزار می‌شود و هیئت امنای مسجد مذکور می‌توانند به بانیان مراسم ختم پیشنهاد دهند که به نیازمندان کمک کنند.
 
پورابراهیمی با اشاره به اینکه بیماران سرطانی به داروهای زیادی نیاز دارند، عنوان کرد: بسیاری از بیماران سرطانی برای تامین داروهای خود نیاز به کمک دارند که خیران می‌توانند در این زمینه پیشقدم شوند.
 
وی افزود: بیماران خاص دارای شرایط ویژه‌ای هستند و به هر شکل ممکن مورد حمایت قرار گیرند.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه