تاریخ انتشار: دوشنبه 21 بهمن 1392
سازمان تامین اجتماعی در درمان بیماران سرطانی مشارکت می کند

  سازمان تامین اجتماعی در درمان بیماران سرطانی مشارکت می کند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: این سازمان در درمان بیماران سرطانی استان مرکزی مشارکت می کند.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان «سید تقی نوربخش» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی و شهر اراک یکی از مراکزی است که آمار بیماران سرطانی آن بالا است و تقویت زیرساخت های درمانی آن به عنوان یک راهبرد از طریق سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار می گیرد.
 
وی بیان کرد: این سازمان در برخی استان ها تجربه درمان بیماران سرطانی را دارد و ارزیابی برای ایجاد مرکز درمان بیماران سرطانی به عنوان قطب درمان در استان مرکزی و غرب کشور نیز دنبال می شود.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: هدف سازمان از مشارکت در درمان سرطانی بالا بردن امنیت خاطر این بیماران و کاهش آسیب های ناشی از آن است.
 
نوربخش اظهار کرد: 34 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است که از این تعداد هشت میلیون و 700 هزار نفر بیمه شده اصلی،چهار میلیون نفر بیمه مشاغل آزاد و اختیاری و بقیه افراد سایر بیمه شده ها هستند.
 
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمات گسترده ای در حوزه مستمری بگیران با خدمات درمانی و 14 ماموریت کوتاه مدت بیمه ای در دست انجام دارد.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: نگاه دولت یازدهم به رفاه اجتماعی نگاه سلامت نگر است و برای اولین بار این مقوله به عنوان اولویت بزرگ مطرح شده است.
 
نوربخش ادامه داد: با کمک سازمان های بیمه گر و راهبردی، دولت توانسته فرانشیز بیماری های سرطانی را افزایش دهد و داروهای بیماران خاص را نیز رایگان کند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه