تاریخ انتشار: یکشنبه 12 مرداد 1393
اعطای رتبه علمی پژوهشی به مجله بین المللی جراحی استخوان و مفصل

  اعطای رتبه علمی پژوهشی به مجله بین المللی جراحی استخوان و مفصل

مجله بین المللی آرشیو جراحی استخوان و مفصل(The Archives of Bone and Joint Surgery)دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به دریافت رتبه علمی پژوهشی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد ،در یکصد و دوازدهمین نشست کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور با اعطای رتبه علمی پژوهشی به مجله بین المللی آرشیو جراحی استخوان و مفصل به مدت یک سال موافقت به عمل آمد.

سردبیر مجله و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : نخستین شماره این فصلنامه به زبان انگلیسی در شهریور 92 برابر با با سپتامبر 2013 به چاپ رسید و تا کنون چهار شماره از این مجله منتشر شده است.

دکتر محمد حسین ابراهیم زاده افزود :اعضای شورای سردبیری و هیئت تحریریه این مجله از پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی کشور و محققین برجسته ای از کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان،ژاپن، المان،بلژیک، اتریش، سویس، ، ترکیه،چین،پاکستان، مالزی، تایلند،نیوزلند، برزیل ،مصر، هند، عمان وامارات عربی متحده هستند.

رییس مرکز تحقیقات ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این مجله مقالاتی در زمینه جراحی ارتوپدی، طب ورزشی، تروما،بیماریهای مفصلی و روماتیسمی، جراحی ستون فقرات، تومورهای سیستم اسکلتی، جراحی زانو، جراحی دست و اندام فوقانی، جراحی آرتروسکپی و آرتروپلاستی، و مطالعات پایه در بیومکانیک، بیومتریال، سلولهای بنیادی و مهندسی بافت منتشر شده است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه