تاریخ انتشار: دوشنبه 23 شهریور 1394
دکتر اسکاتلندی که ادعا دارد راهی را برای درمان همه بیماری های مزمن ایجاد کرده است

  دکتر اسکاتلندی که ادعا دارد راهی را برای درمان همه بیماری های مزمن ایجاد کرده است

یک سلول درمانی امیدوارکننده که ادعا می شود می تواند درمانی برای همه بیماری های مزمن باشد به وسیله یک دکتر اسکاتلندی در فلوریدا ایجاد شده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازHeraldscotland.com، دکتر Maharaj می گوید که ما به بیماران این فرصت را داده ایم که سلول های بنیادی شان را استخراج کرده، فریز کرده و ذخیره کنند و در زمان مورد نیاز برای بیماری های کشنده در آینده مورد استفاده قرار دهند.

حدود 40 درصد افراد اسکاتلندی از بیماری های مزمن رنج می برند. دکتر Maharaj که از سال 1980 جزء برنامه های سلول درمانی اسکاتلند بوده است می گوید که روش درمانی وی، امیدواری زیادی را برای آینده پزشکی به ارمغان خواهد آورد و می تواند درمانی بالقوه برای هزاران بیمار مبتلا به بیماری های مزمن در هر جایی باشد. در این روش وی پروتئین خاصی را به بیماران تزریق می کند. این پروتئین سلول های بنیادی بیماران را تحریک می کند که مغز استخوان را ترک کرده و وارد جریان خون شوند. در این زمان ، آن ها به راحتی از خون جمع آوری شده و در نیتروژن مایع ذخیره می شوند. این محقق می گوید که برای مبارزه با بیماری های مزمن که به وسیله دنیای مدرن ایجاد می شود، شما نیازمند سیستم ایمنی هستید که به اندازه کافی قوی باشد که التهابی را که دلیل اولیه بیماری است را شکست دهد. سلول های بنیادی بدست آمده بدین طریق می تواند تا سال ها به صورت سالم و بالقوه در این شرایط فریز شده باقی بماند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه