تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 16 آبان 1391
رشد مو با استفاده از سلول های بیماران

  رشد مو با استفاده از سلول های بیماران

در این آزمایش پوست حاوی مو ازناحیه گردن بیماران جدا شده و محققین موسسه Aderans ، سلول های تشکیل دهنده فولیکول موی آنها را تخلیص کرده وکشت می دهند. این سلول ها سپس مجددا به بیمار تزریق می شوند.
امتیاز: Article Rating

 

 
به گزارش بنیان به نقل از utsandiego ، موسسه تحقیقات Aderans ادعا کرده است که رشد موهای شما قابل برگشت است. پوست حاوی مو ازناحیه گردن بیماران جدا شده و محققین موسسه Aderans ، سلول های تشکیل دهنده فولیکول موی آنها را تخلیص کرده وکشت می دهند. این سلول ها سپس مجددا به بیمار تزریق می شوند.
Ken Washenik رئیس اجرایی  Aderans گفت: این سلول ها ، تولید موی جدید را درفولیکول های خفته مو تحریک کرده و بر الگوی طاسی مردانه یا زنانه غلبه می کنند. این سلولها در حیوانات مورد آزمایش قرار گرفته و در حال حاضر نیز درحال آزمایش بر روی انسانها هستند.
Washenik گفت: "هنگامی که ما مخلوطی از سلول های اپیدرمی و درمی را تزریق کردیم ، دریافتیم که این سلولها با ساختارهای موجود در فولیکول مو ادغام شده و با تغییر برنامه، آنها را مجددا فعال می کنند.
Aderans فازاول مطالعات ایمنی را انجام داده است، و در حال حاضر فاز 2 این مطالعات برای بررسی  اثربخشی این روش آغاز شده است.
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه