تاریخ انتشار: شنبه 15 آبان 1395
چرخه های طبیعی تغییر یافته IVF مقرون به صرفه تر از IVFهای مرسوم

  چرخه های طبیعی تغییر یافته IVF مقرون به صرفه تر از IVFهای مرسوم

محققین دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تعیین کرده اند که چرخه طبیعی مدیفه شده لقاح آزمایشگاهی(IVF) در مقایسه با تحریک تخمدانی کنترل شده و IVFهای مرسوم، روش مقرون به صرفه تری برای باروری می باشند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازmedicalxpress، از هر شش زوج، یکی از آن ها برای باردار شدن و بچه دار شدن با مشکلاتی مواجه هستند که بسیاری از آن ها به دلیل هزینه های مربوط به درمان قادر به استفاده از آن ها برای بچه دار شدن نیستند. محققین دانشگاه کالیفرنیای جنوبی براین باورند که  چرخه های طبیعی مدیفه شده می تواند مشکل این زوج ها را از نظر هزینه حل کرده و فرصت تشکیل خانواده را در اختیار آن ها قرار دهد.

چرخه های طبیعی مدیفه شده IVF شامل استفاده مادر از داروهای خاص و هم چنین دوز پایین هورمون ها به مدت سه تا چهار روز برای بلوک کردن تخمک گذاری خودبخود است. این تکنیک در مقایسه با روش های IVF‌موجود که برای یک دوره چهار تا شش هفته زمان لازم دارند، زمان کمتری را به خود اختصاص می دهد. علاوه براین، روش چرخه طبیعی مدیفه شده به دلیل ملایم تر بودن، مشکلات کمتری را برای فرد ایجاد می کنند و روش کمتر تهاجمی محسوب می شود و بیشتر برای زنانی کارایی دارد که در سن کمتر از 35 سال قرار دارند. هزینه ای که با استفاده از چرخه طبیعی مدیفه شده IVF پس انداز می شود، بسیار قابل توجه است. آمار و داده ها نشان داده است که هزینه ای که طی این استراتژی می تواند ذخیره شود چیزی حدود 7000 دلار است. در این میان موثرترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی می تواند استفاده از دو دوره چرخه طبیعی مدیفه شده با دو انتقال جنین فریز شده باشد که در مقایسه با روش های مرسوم IVF، 6500 دلار هزینه کمتری را در بر دارد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه