تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1396
مردان قبل از تشکیل خانواده چه چیزهایی را باید بدانند

  مردان قبل از تشکیل خانواده چه چیزهایی را باید بدانند

داشتن فرزند گاهی می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از زوجین در همان بار اولی که سعی می کنند بچه دار می شوند و برخی دیگر سال ها سعی در بچه دار شدن می کنند و به توفیقی دست پیدا نمی کنند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، ارولوژیست ها و متخصص باروری در کلینیک مایو براین باورند که مردان قبل از اقدام به بچه دار شدن باید چیزهایی را بدانند. به طور کلی داشتن تعداد اسپرم کم بدین معنی است که بچه دار شدن مردان مشکل تر است. به همین دلیل باید قبل از اقدام تست های تعداد اسپرم را پشت سر بگذارند و به طور ایده آل باید بیش از 55 میلیون اسپرم داشته باشند. برای بهبود تعداد اسپرم مردان باید از مصرف سیگار و الکل بپرهیزند. هم چنین آن ها باید از مصرف مواد مخدری مانند کوکائین و ماری جوآنا نیز بپرهیزند زیرا این مواد منجر به کاهش قابل توجه تعداد اسپرم می شود. علاوه براین ها داروهای مجاز و نسخه ای مانند داروهای مربوط به رفلاکس یا مشکلات قلبی نیز می تواند باروری مردان را مختل کند.

به طور کلی بهترین حالت برای این که فرد بداند شرایط مناسبی برای بچه دار شدن دارد این است که  سلامت کلی خود را حفظ کند، تناسب اندام و، شکل و وزن مناسب خود را نیز حفظ کند.

با توجه به آن چه گفته شد مردان برای بچه دار شدن باید از مصرف الکل و مواد مخدر بپرهیزند و مواظب چاقی و اضافه وزن خود نیز باشند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه