تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 فروردین 1397
همکاری کمپانی های AMSBIO و Genea Biocells برای عرضه کیت تمایز عضلات اسکلتی

  همکاری کمپانی های AMSBIO و Genea Biocells برای عرضه کیت تمایز عضلات اسکلتی

کمپانی های AMSBIO توافق نامه ای را با کمپانی آمریکایی Genea Biocells با هدف عرضه کیت تمایز عضلات اسکلتی به جامعه دانشگاهی و تحقیقاتی منعقد کرده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، کمپانی Genea Biocells اولین پروتکل جهانی را ارائه کرده است که به طور فزاینده ای منجر به تمایز سلول های بنیادی به سلول های عضلانی اسکلتی می شود و با استفاده از این پروتکل محصول فراوانی تولید می شود که فاقد انحرافات ژنتیکی و مشکلاتی است که بر سر راه تولید سلول ها وجود دارد.

کیت تمایز عضلات اسکلتی Genea Biocells ابزار منحصربفردی را در اختیار محققین قرار می دهد که منجر به تمایز سریع سلول های بنیادی به میوتیوب های عضلانی دارای عملکرد می شود. از این کیت طی یک فرایند سه مرحله ای و با تغییرات محیط کشت و پاساژ سلول ها، برای تمایز طیف وسیعی از سلول های بنیادی جنینی و سلول های بنیادی پرتوان القایی استفاده شده است. این پروتکل سه مرحله ای با حذف نیاز به دسته بندی کردن سلول ها یا ترانسفکشن با فاکتورهای رونویسی عضله زا، طی تنها چند هفته منجر به تولید جمعیت بسیار خالصی از میوتیوب های اسکلتی می شود. از مزیت های این کیت و فرایند تولید عضله آن می توان به عدم استفاده از محصولات جانوری(xeno-free) در آن و عدم استفاده از لایه فیدر یا تغذیه کننده برای کشت سلول ها اشاره کرد. کمپانی Genea Biocells بر سر وارد کردن این کیت به بازار با کمپانی AMSBIO به توافق رسیده است. کمپانی AMSBIO یکی از پیشگامان اصلی در تولید محصولات خلاقانه در زمینه تحقیقات سلول های بنیادی محسوب می شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه