تاریخ انتشار: جمعه 26 مرداد 1397
تایید کیدترودا(KEYTRUDA) برای درمان ملانومای پیشرفته

  تایید کیدترودا(KEYTRUDA) برای درمان ملانومای پیشرفته

کمپانی Merck که در خارج از آمریکا و کانادا تحت عنوان MSD شناخته می شود، به تازگی اعلام کرده است که KEYTRUDA® به عنوان یک درمان Merck's anti-PD-1 ، بوسیله سازمان ملی داروی چین(CNDA) برای درمان بیماران بالغ مبتلا به ملانوما متاستازیک مورد تایید قرار گرفته است. این اولین تاییدیه Merck's anti-PD-1 درمانی برای ملانومای پیشرفته در چین است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، طی دهه ها گذشته گزینه های درمانی موثر محدودی برای درمان بیماران مبتلا به ملانومای پیشرفته وجود داشته است. ملانوما یکی از سرطان هایی است که در خارج از چین به خوبی به ایمنی درمانی پاسخ داده است و Merck's anti-PD-1 درمانی مانند pembrolizumab به یک درمان استاندارد برای این بیماری تبدیل شده است. با تایید pembrolizumab در چین، درمان ملانومای پیشرفته اینک با استاندارهای بین المللی مطابقت داده می شود.

تایید KEYTRUDA در چین بر مبنای نرخ پاسخ کلی(ORR) بدست آمده از فاز یک مطالعه با استفاده از این دارو روی بیماران مبتلا به ملانومای پیشرفته و متاستازیکی بدست آمده است و محققین امیدوارند که این درمان در آینده ای نزدیک به عنوان درمان استاندارد برای بیماران مبتلا به ملانومای پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه