تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 شهریور 1392
چهاردهمین کنگره بین المللی، شاهد فعالیت اساتید بنام داخلی و خارجی

  چهاردهمین کنگره بین المللی، شاهد فعالیت اساتید بنام داخلی و خارجی

دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی از ارائه 425 مقاله خبر داد و افزود: 46 نفر به عنوان سخنران که 12 نفر آنها خارجی هستند و 259 نفر به عنوان ارائه کننده پوستر در این کنگره شرکت کردند.
امتیاز: Article Rating
 
به گزارش بنیان، دکتر شاهوردی دبیر اجرایی چهاردهمین كنگره بين المللي باروري و ناباروري ، هشتمین همایش پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل و نهمین کنگره بین الملی سلول های بنیادی رویان در مورد این کنگره گفت: با لطف خدا این کنگره با همکاری محققین و جهادگران رویان و همکاری کلیه مراکز تحقیقاتی داخل و خارج در حال برگزاری است.
وی با توجه به اهمیت و جایگاه بالای این کنگره افزود: با توجه به اینکه این کنگره  در مجاورت جشنواره بین المللی رویان برگزار می گردد در جایگاهی قرار دارد که انجمن های بین المللی خاور میانه و اروپایی از آن به عنوان یک وافعه علمی در ماه سپتامبر یاد می کنند و به عنوان شرکت کننده، ارائه کننده مقالات مختلف ،مدعو  و سخنرانان کلیدی در این کنگره به صورت فعال شرکت کردند.
دکتر شاهوردی با اشاره به اینکه در چهارده سال گذشته با توجه به سطح مقالات ارائه شده به دبیرخانه شاهد رشد کیفی و کمی مقالات ایرانی هستیم تاکید کرد: در چهاردهمین کنگره، نزدیک به 40% مقالات ارسال شده به دبیرخانه از کشورهای خارجی مانند چین، ایتالیا، آمریکا، انگلیس، کروواسی و... بود که  این موضوع نشان دهنده بین المللی بودن این کنگره و استقبال خوب جامعه علمی از آن است.همچنین بیش از 40 نفر از افراد کشورهای ذکر شده به عنوان مدعو، سخنران و اراده پوستر در کنگره حضور دارند.
دبیر اجرایی چهاردهمین کنگره بین المللی از ارائه 425 مقاله خبر داد و افزود: 46 نفر به عنوان سخنران که 12 نفر آنها خارجی هستند  و 259 نفر به عنوان ارائه کننده پوستر در این کنگره شرکت کردند.
دکتر شاهوردی اهداف این کنگره را:
1.ایجاد یک زمینه مساعد به منظور تعامل بین محققین خارجی و داخلی
2.ارائه آخرین دستاوردهای ناباروری و سلول های بنیادی، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی 
3.آشنایی دانشجویان و اساتید داخلی با دانشجویان و اساتید خارجی و انجام آزمایشات و تحقیقات داخلی در کشورهای خارجی دانست. 
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه