تاریخ انتشار: دوشنبه 04 آذر 1392
سیزدهمین کنگره انجمن متخصصان پوست ششم آذرماه برگزار می شود

  سیزدهمین کنگره انجمن متخصصان پوست ششم آذرماه برگزار می شود

سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصان پوست ایران با حضور محققان و متخصصان این حوزه ششم تا هشتم آذرماه در سالن همایش های رازی برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating
دکترمحمد گلشنی با بیان این مطلب افزود: در این کنگره آخرین دستاوردهای و اطلاعات علمی در حوزه پوست و مو ارایه می شود .همچنین در این کنگره کارگاه لیزر و کارگاه هایی در زمینه موضوعاتی همچون تزریق فیلر، تزریق دیسپورت، فرکشنال RF، اسکلروتراپی و میکرومیدلینگ برگزار می شود. 
 
وی خاطر نشان کرد : تزریق بوتاکس برای کاهش عرق کف دست و زیربغل نیز از مباحثی است که در این کنگره بررسی خواهد شد.در حال حاضر دو نوع بوتاکس در کشور با مجوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود که عوارض این روشها در کنگره بررسی می شود.
 
همچنین در این نشستˈ یزدان بخش نجفیانˈ فوق تخصص پوست و مو تاکید کرد که تبلیغات ماهواره ای در حوزه محصولات بهداشتی پوست و مو اساس و پایه علمی ندارد و بسیاری از آنها جنبه تجاری دارد .
 
به گزارش ایرنا وی از مردم خواست فریب این تبلیغات را نخورند زیرا برخی از محصولات معرفی شده دارای عوارض بهداشتی هستند. 
 
این متخصص پوست و مو گفت : به عنوان مثال کاشت ناخن های مصنوعی در آرایشگاه ها از اقداماتی است که در دراز مدت موجب ایجاد عوارض چون تخریب صفحه ناخن، حالت شیاری و کج شدن ناخن می شود.همچنین خالکوبی های غیر اصولی یکی از معضلاتی است که باعث انتقال بیماری و ویروس در میان افراد می شود . 
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه