تاریخ انتشار: یکشنبه 13 مرداد 1392
فعالیت های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ارتقا یافت

  فعالیت های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ارتقا یافت

بانک میکروارگانیسمهای-مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با ارتقاء روابط بین المللی و با افزایش قابل توجه تعداد تاکسون های بومی و جدید معرفی شده که در مجله مرجع شناسایی و تاکسونومی میکروبی منتشر شده است توانسته نظر محققین سایر کشورهای جهان را به خود جلب نماید.
امتیاز: Article Rating
به گزارش روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، دکتر سید ابوالحسن شاهزاده فاضلی، رییس مرکز در این خصوص گفت: افزایش انتشارات و اطلاعات در پایگاههای علمی سبب معرفی هر چه بیشتر مرکز به عنوان یک مرجع شناخته شده در زمینه ارائه خدمات شناسایی، فیلوژنی و نگهداری شده است. لذا این موضوع به صورت قابل توجهی نزدیک شدن به اهداف و راهبردهای مرکز را تسریع می نماید.
 
وی افزود: دستیابی به این مهم در حال حاضر شروع شده و شناسایی میکروارگانیسمها با همکاری محققان کشورهای الجزایر و هند در بانک میکروارگانیسمها در حال انجام می باشد. این دستاورد بین المللی باعث شده است که ذخایر ژنتیکی و زیستی سایر نقاط جهان وارد کشور عزیزمان شده و در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی نگهداری شود  تا جهت بهره برداری های گسترده در اختیار محققان تلاشگر کشورمان قرار گیرد.    
پایان مطلب/ 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه