M Aghbolaghi

مرجان آقبلاغی

 لیزر درمانی سرطان در مراحل اولیه 100 درصد با موفقیت همراه است
فلوشیپ جراحی سرطان
یک فلوشیپ جراحی سرطان گفت: با استفاده از خاصیت بازتابش نور از سلول‌ها و با وارد کردن موادی به بدن می توان برخی از سرطان‌ها را به سرعت درمان کرد و از بسیاری از مرگ و میرهای ناشی از سرطان جلوگیری کرد.
یکشنبه، 08 دی 1392 - 08:45
 مشکلات غدد منجر به کوتاهی قد کودکان می شود
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان:
یک فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان گفت: کم‌کاری تیروئید و مشکلات غدد از علل عمده تاخیر رشد استخوان کودکان بوده و بر قد آنها تاثیر دارد.
شنبه، 07 دی 1392 - 08:30
لیزر در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی دارد
رییس هشتمین همایش انجمن لیزر پزشکی ایران :
دکتر رضا فکر آزاد گفت: بسیاری تا نام لیزر را می شنوند ، حوزه زیبایی برایشان تداعی می شود در حالی که کاربرد لیزر در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها مانند سرطان بیماری های چشم ، پوست ، جراحی ها و فتو دینامیک تراپی و فیزیوتراپی به وضوح مشاهده شده است .
چهارشنبه، 04 دی 1392 - 14:20
هشتمین همایش کاربرد لیزر در درمان سرطان برگزار شد
هشتمین همایش کاربرد لیزر در درمان سرطان، صبح امروز چهار شنبه 4 دی ماه، در بیمارستان محک آغاز برگزار شد.
چهارشنبه، 04 دی 1392 - 14:16
سلول درمانی ویتیلیگو نتایج مثبت و امیدوارکننده ای دارد
یک فوق تخصص پوست
یک فوق تخصص پوست گفت: بیش از 60 درصد بیماران مبتلا به ویتیلیگو از درمان به کمک سلول های بنیادی نتیجه مثبت گرفته اند و استفاده از سلول‌های ملانوسيت در درمان ويتيليگو ، از حالت پژوهشی خارج شده و به صورت درمانی درآمده است.
شنبه، 23 آذر 1392 - 08:50
استرس علائم پسوریازیس را افزایش می دهد
یک متخصص پوست
یک متخصص پوست گفت: پسوریازیس معمولا در دهه دوم زندگی شروع می شود که درمان سریع ندارد و تنها با دارو می توان آن را کنترل کرد . تشدید علائم آن با استرس رابطه مستقیم دارد از این رو بهتر است مبتلایان به این بیماری شرایط روحی و روانی سالم و مطلوبی داشته باشند.
چهارشنبه، 20 آذر 1392 - 08:43
آفت های دهانی مکرر می تواند از علائم بیماری بهجت باشد
فوق تخصص پوست
یک فوق تخصص پوست در خصوص باردار شدن افراد مبتلا به بیماری بهجت گفت: اغلب زنان به نوع خفيف این بيماری مبتلا می شوند اگر تحت درمان باداروهای سركوب‌كننده ايمنی نیستند می توانند باردار شوند در غیر این صورت بارداری برای آنها خطرناک است.
یکشنبه، 17 آذر 1392 - 09:30
سلول های بنیادی به کابوس سوختگی پایان داده اند
یک متخصص پوست و زیبایی
یک متخصص پوست و زیبایی گفت: از سلول های بنیادی برای درمان سوختگی های نوع ۲ و3 استفاده می شود که به شکل عمومی درآمده و به کابوس سوختگی پایان داده است.
شنبه، 16 آذر 1392 - 08:25
سلول درمانی پمفیگوس در مرحله تحقیقاتی است
یک متخصص پوست
یک متخصص پوست گفت: بیش از 250 هزار بيمار مبتلا به ضايعات پوستی در كشور با روش سلول درمانی درمان شده اند و مطالعاتی برای درمان بیماری پمفیگوس با استفاده از سلول درمانی در دستور کار قرار گرفته است و امید می رود هر چه زودتر به نتایج قابل قبولی در این زمینه برسیم.
دوشنبه، 11 آذر 1392 - 12:00
سلول درمانی ریزش مو موفقیت آمیز بوده است
یک متخصص پوست
یک متخصص پوست گفت: در سلول درمانی ریزش مو نمونه کوچکی از فولیکول‌های مو طی پروسه جراحی و با بی‌حسی موضعی از پوست سر بیمار برداشته و در محیط کشت مناسب طی سه‌هفته تکثیر شده و در یک محیط استریل مخصوص تزریق می‌شود که در پی آن رویش موی جدید تقریبا پس از سه ماه اتفاق می‌افتد.
یکشنبه، 10 آذر 1392 - 09:30
حاشیه ای بر کنگره پوست
انجمن متخصصین پوست ایران یک نهاد علمی و تخصصی در كشور است كه متخصصين پوست، دانشجويان پزشكی و افراد عادی امكان استفاده از مزايای آن را دارند. هدف اين انجمن تسهيل دريافت خدمات تخصصی پوست برای افراد عادی جامعه از طريق پيدا كردن متخصصين و مراكز درمانی تاييد شده و اطلاع رسانی برنامه های علمی، آموزشی به متخصصين است. این انجمن هر ساله با هدف رفع معضلات حوزه پوست و ارائه آخرین دستاوردهای پزشکی در این حوزه اقدام به برپایی کنگره پوست می کند.
چهارشنبه، 06 آذر 1392 - 10:55
 بیماری های پوستی منجر به مشکلات روحی و اجتماعی می شود
دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصین پوست
دکتر کامران بلیغی گفت: بیماری های پوستی و حالت های غیر زیبا در پوست، بیماران را با مشکلات عدیده جسمی،روحی و اجتماعی مواجه می سازد و متخصصین پوست با داشتن دانش به روز و انجام صحیح روش های درمانی نوین چه به صورت درمان های طبی و چه به شکل جراحی، زندگی را بر این بیماران رنج کشیده آسان می سازند.
چهارشنبه، 06 آذر 1392 - 10:51
سیزدهمین کنگره سراسری انجمن متخصصان پوست برگزار شد
سیزدهمین کنگره سراسری بیماری های پوستی صبح امروز چهارشنبه ششم آذر ماه، در مرکز همایش های رازی آغاز به کار کرد.
چهارشنبه، 06 آذر 1392 - 10:48
خونریزی نا متعارف علامت ابتلا به سرطان رحم
فوق تخصص زنان و زایمان
یک فوق تخصص زنان و زایمان گفت:برخی سرطان‌ها مانند سرطان پستان، ممکن است تحت تاثير مسايل ژنتيک قرار بگيرد اما سرطان دهانه رحم به تماس جنسی و وجود ويروس پاپيلومای انسانی وابسته است که عامل اصلی ابتلا به اين بيماری به حساب می آید.
یکشنبه، 03 آذر 1392 - 00:09
هزینه بالای ژن درمانی سرطان های زنان استقبال را کاهش داده است
فوق تخصص سرطان های زنان
یک فوق تخصص سرطان های زنان گفت: شایع ‌ترین سن ابتلا به سرطان تخمدان 40 تا 50 سالگی است و خانم ها باید سالی یک بار تحت معاینه دقیق لگنی ، پاپ ‌اسمیر و در صورت نیاز سونوگرافی قرار بگیرند چون این بیماری اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود درمانش موفقیت آمیز تر خواهد بود.
چهارشنبه، 29 آبان 1392 - 10:00
صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها   
کلیدواژه
کلیدواژه