تاریخ انتشار: شنبه 16 خرداد 1394
برگزاری دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی

  برگزاری دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی

دومین همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی در روزهای 19 و 20 آبان ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار می شود.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان ،در این همایش متخصصان و پژوهشگران آخرین یافته های علمی خود را در حوزه علوم سلولی و مولکولی به مخاطبان این رشته معرفی خواهند کرد.

دراین همایش محورهای چون ژنتیک، بیوشیمی و بیماری های متابولیک، علوم سلولی، مولکولی و تکوینی، فیزیولوژی و فارماکولوژی، نانوبیوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، سلول های بنیادی، کشت سلول و بافت، هماتولوژی، آناتومی، پاتولوژی و انکولوژی و میکروبیولوژی، ایمونولوژی و پروبیوتیک مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

همچنین در این همایش ارتباطات علمی و انجام پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه ای، معرفی مجدد مجله علمی صورت خواهد گرفت .

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش ،آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی تازه های سلولی و مولکولی 10 تیرماه اعلام شده است .

به گزارش ایرنا این همایش می تواند به یافتن ارتباطات بین رشته ای در این حوزه کمک کند و همکاری بین متخصصان، دانشجویان و پژوهشگران را برقرار کند تا آنان بتوانند یافته های علمی خود را با ارائه در همایش علوم سلولی و مولکولی معرفی کنند.

همچنین برگزاری نمایشگاه فن بازار با رویکرد زیست فناوری در زمان برگزاری این همایش مقرر شد مقالات برگزیده در مجلات معتبر بین المللی که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شوند، چاپ شود.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.hamayeshpiau2.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 02156733170 و 56733070 تماس بگیرند. 

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه