تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1395
توقف ساخت بیمارستان سلول درمانی

  توقف ساخت بیمارستان سلول درمانی

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: عملیات ساخت بیمارستان سلول درمانی به دلیل مشکل مالی متوقف شده است.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، حمیدرضا طیبی گفت: راه اندازی و ساخت بیمارستان سلول درمانی با کمک جهاد دانشگاهی از شهریور سال 93 آغاز شد و قرار بود ظرف سه سال به نتیجه نهایی برسد.

وی در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود: هم اکنون با گذشت چند سال از قول شهرداری تهران مبنی بر ساخت و راه اندازی این بیمارستان، متاسفانه شهرداری می گوید با مشکل مالی مواجه شده و عملیات ساخت بیمارستان فعلا متوقف شده و پیشرفت جدی نداشته است. 

رئیس جهاد دانشگاهی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا برنامه ایی برای ساخت این بیمارستان در سال جدید ندارید؟ گفت: ما علاقمند به این کار هستیم و شاید با حمایت دولت بتوانیم این بیمارستان را راه اندازی کنیم.

طیبی افزود: البته بیمارستان کوچکی در کنار مجموعه رویان برای ارائه خدمات سلول درمانی طراحی کرده ایم تا هم در سطح ملی و هم بین المللی خدمات مورد نیاز را ارائه دهد.

سلول درمانی شاخه ای از پزشکی ترمیمی است که در آن از تزریق سلول های فرآوری شده در خارج از بدن برای ترمیم بافت و یا اعضای بیمار استفاده می گردد. در این روش که سابقه آن به بیش از دویست سال پیش، زمانی که برای ترمیم بافت خونی از تزریق گلبول های قرمز برمیگردد،ممکن است سلول ها قبل از تزریق کشت و یا جداسازی نیز شوند.

در حال حاضر بیماران زیادی با بیماری‌های مختلف در کشور در صف انتظار برای درمان بیماری خود به روش سلول درمانی هستند.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه