تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1395
کمپانی های بیوتک آمریکایی سعی در بازسازی مغز انسان های مرده(مرگ مغزی) دارند

  کمپانی های بیوتک آمریکایی سعی در بازسازی مغز انسان های مرده(مرگ مغزی) دارند

دو کمپانی بیوتک آمریکایی اطلاعاتی ارائه داده اند که به موجب آن می توان دریافت که آیا امکان بازسازی مغز انسان های مرده وجود دارد یا خیر.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل ازmedicalxpress، محققین در کمپانی های بیوکوآرک و Revita Life Science مجوزهای اخلاقی لازم را برای انجام مطالعات روی 20 بیماری که به دلیل آسیب ترومایی مغز مرده اند(مرگ مغزی) را دریافت کرده اند. آن ها می خواهند بدانند آیا می توانند بخش هایی از سیستم عصبی مرکزی آن ها را به زندگی برگردانند یا خیر.

به این منظور آن ها ترکیب درمانی را استفاده خواهند کرد که شامل تزریق سلول های بنیادی و کوکتیلی از اسیدهای آمینه خواهد بود و همزمان از لیزر و تکنیک های تحریک کننده عصبی نیز برای خارج کردن بیماران از کما استفاده خواهد شد. اولین فاز مطالعه در بیمارستان آنوپام هندوستان انجام خواهد گرفت.

افرادی که در این مطالعه شرکت کرده اند مرگ مغزی آن ها تایید شده است و تنها از طریق دستگاه ها و تجهیزات ضروری برای حیات، زنده نگاه داشته شده اند. آن ها به مدت چندین ماه با استفاده از تجهیزات تصویربرداری مغزی تحت نظر خواهند بود تا نشانه های بازسازی در آن ها بویژه در ناحیه ساقه مغزی مورد تایید قرار گیرد. این ناحیه از مغز مسئول تنظیم تنفس و ضربان قلب است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه