تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 آبان 1398
سن ایده آل برای بچه دار شدن چیست؟

  سن ایده آل برای بچه دار شدن چیست؟

با وجود افزایش سن بچه دار شدن در چند دهه گذشته در ایالات متحده ، تحقیقات کمی در مورد استنباط و نظر افراد در مورد سن ایده آل برای فرزندآوری وجود دارد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از medicalxpress، برای کشف این که افراد چه سنی را برای داشتن اولین فرزند ایده آل می دانند و چگونه افراد در مورد سن ایده آل فکر و صحبت می کنند، ‌دکتر آندره آ ملنیکاس و همکارانش در دانشگاه نیویورک مطالعه ای را انجام داده اند. این مطالعه نشان داد که بسیاری از شرکت کنندگان ، عواملی مانند اشتغال پایدار و مسکن قابل قبول را شناسایی کرده اند را برای داشتن فرزند ضروری دانسته اند. بسیاری از زنانی که در این مطالعه شرکت کردند ذکر کرده اند که ترجیح می دهند قبل از این که به سن خاصی برسند و شانس بارور شدن شان با توجه به سن کاهش یابد، فرزند دار شوند. برخی از شرکت کنندگان نیز ذکر کرده اند که ترجیح می دهند قبل از این که بچه دار شوند به سفر بپردازند و یا این که تحصیلات شان را به اتمام برسانند و یا برخی کارهای ناتمام را به پایان برسانند. محققین دریافتند که بیشتر شرکت کنندگان اوایل دهه 30 را بهترین سن برای بچه دار شدن می دانند.

این مطالعه بخشی از یک پروژه ای بزرگ تر تحت عنوان جایگاه اجتماعی و تشکیل خانواده بوده است که داده های منحصربفردی را در ارزیابی تشکیل خانواده و تصمیم گرفتن در این زمینه ارائه داده است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه