تاریخ انتشار: شنبه 09 فروردین 1393
آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی کشور تکمیل می شود
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

  آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی کشور تکمیل می شود

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مراحل تکمیل آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی در 10 دانشگاه علوم پزشکی کشور مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و اهواز آغاز شده است.
امتیاز: Article Rating
دکتر شاهین آخوندزاده افزود: منابع مالی لازم برای تکمیل این آزمایشگاه ها نیز اختصاص یافته است. 
 
وی افزود: مراحل تکمیل آزمایشگاه جامع تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در سال جاری آغاز می شود. 
 
آخوندزاده گفت: منابع مالی برای راه اندازی آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی در سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و اهواز نیز اختصاص یافته و قرار است برای راه اندازی آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی در چند دانشگاه دیگر مانند دانشگاه بیرجند منابع مالی لازم اختصاص یابد. 
 
وی در مورد پروژه تکمیل دانشگاه های جامع تحقیقاتی کشور توضیح داد: زمانی در کشور نیاز به رشد کمی در زمینه های مختلف مانند افزایش تعداد مجلات و مراکز علمی بود، اما درحال حاضر نیازمند افزایش کیفیت در زمینه های علمی و پژوهشی است.
 
به گزارش ایرنا آخوندزاده افزود: در همین راستا تکمیل آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی به منظور افزایش کیفیت پژوهش ها به عنوان یکی از سیاست های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در دستورکار قرار گرفت. 
 
وی ادامه داد: زیربنای ایجاد آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی حدود 3 تا 4 سال پیش در 10 دانشگاه کشور گذاشته شد ولی به دلیل اعمال تحریم ها و بروز مشکلات مالی این پروژه ناتمام و ناقص ماند. 
 
آخوندزاده با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل این آزمایشگاه ها اختصاص یافته و در سال جاری این کمک ها ادامه خواهد یافت، گفت: تکمیل آزمایشگاه های جامع تحقیقاتی در سه ماهه اول سال جاری آغاز می شود تا تمام محققان کشور امکانات لازم برای انجام امور تحقیقاتی را در اختیار داشته باشند. 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه