تاریخ انتشار: شنبه 15 بهمن 1390
کمپانی ImmunoCellular مجوز ثبت اختراع درمان سلول های بنیادی سرطانی را دریافت کرد

  کمپانی ImmunoCellular مجوز ثبت اختراع درمان سلول های بنیادی سرطانی را دریافت کرد

کمپانی ImmunoCellular)OTC : IMUC) گفت : مجوز ثبت اختراع آمریکا را برای هدف قرار دادن سلول های بنیادی سرطانی به منظور درمان بیماران مبتلا به گلیوبلاستوما ( شکل تهاجمی سرطان مغز) را دریافت کرده است".
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان به نقل از imuc.com؛ این ثبت اختراع ، به نام " واکسن آنتی ژن سلول های بنیادی سرطانی و روشها" ، روش های مختلف استفاده ازسلولهای دندریتیکی درترکیب با آنتی ژنهای مشتق شده از سلول های بنیادی سرطانی گلیوبلاستوما را پوشش می دهد. این یک واکسن براساس سلول های دندیتیکی است که با فعال کردن سیستم ایمنی بدن بیماردرمقابل آنتی ژنهای اختصاصی تومورمربوط به گلیوبلاستوما عمل می کند.
سلول های بنیادی سرطانی تصور می شود از سلولهای توموری منشاء گرفته اند  و منجر به رشد مجدد سرطان پس از شیمی درمانی می شوند. ازاین رو از بین بردن سلول های بنیادی سرطانی منجر به بقا  طولانی بدون عود  مجدد می شود..
115 بیمار در این مطالعه از ماه گذشته وارد شده است. انتظار می رود ثبت نام دراین مطالعه تا پایان سه ماهه دوم  2012 پایان یابد .این کمپانی ، به دنبال توسعه و تجاری سازی مصرف داروهای جدید برای مبارزه با سرطان با استفاده از سیستم ایمنی بدن است.
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه