تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 مرداد 1391
كنگره سراسري انجمن جراحان ارتوپدي ايران برگزار مي‌شود

  كنگره سراسري انجمن جراحان ارتوپدي ايران برگزار مي‌شود

بيستمين كنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدي ايران با هدف معرفي جديدترين روش‌ها و دستاوردهاي علم ارتوپدي از بيست وچهارم تا بيست وهشتم مهر ماه امسال در مركز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود.
 

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، دكتر محمد رازي بروز رساني اطلاعات علمي متخصصان ارتوپدي كشور را هدف اساسي برگزاري كنگره پيش‌رو معرفي و تصريح كرد: در اين كنگره به بررسي مسايل نوين ارتوپدي و توجه به پيشگيري از بيماري‌هاي مفاصل پرداخته مي‌شود.
دبير بيستمين كنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدي افزود: اين كنگره با حضور متخصصان ارتوپدي و گروه‌هاي مختلف فوق تخصصي نظير زانو، دست، شانه، ستون فقرات و هيپ از سراسر كشور و نيز مهماناني از كشورهاي خارجي برگزار مي‌شود.
رييس انجمن جراحي زانو و آرتروسكوپي با بيان اينكه مطالب روز ارتوپدي از جنبه‌هاي عمومي و تخصصي مورد بررسي قرار مي‌گيرند، گفت: روش‌هاي درماني جديد براي التيام نسوج در بيماري‌هاي عضلاني و استخواني و روش‌هاي جراحي كم تهاجمي از جمله مباحث مورد توجه در برگزاري كنگره خواهند بود.
وي در پايان با اشاره به اينكه فراخوان ارسال مقالات براي كنگره چندي پيش اعلام شده است، از تمديد مهلت ارسال مقالات تا دو هفته آينده خبر داد و گفت: پيش‌بيني مي‌شود بيش از 100 مقاله براي ارائه در كنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدي به دبيرخانه برسد.
علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتي www.anjoman@iranoa.org و يا با شماره تلفن 88993934 تماس حاصل فرمايند.
پایان مطلب/

 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه