تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 17 مرداد 1391
کیفیت مراقبت از بیماران مبتلا به دیابت هزینه های درمان را کاهش می دهد

  کیفیت مراقبت از بیماران مبتلا به دیابت هزینه های درمان را کاهش می دهد

محققان بهداشت عمومی دانشگاه مینه سوتا دریافتند که شیوه های بهبود کیفیت مراقبت ارائه شده توسط تیم های پزشکی به بیماران مبتلا به دیابت می تواند هزینه های درمان این بیماری را کاهش دهد.
 

امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از Medical research ، دراین مطالعه که در مجله Health Affairs منتشر شده است، محققان دانشگاه مینه سوتا 234 روش مراقبت تیم های پزشکی را در بیش از 133،000 بیماران دیابتی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. پس از بهبود "کیفیت مراقبت " و نمره دادن بر اساس طرح های مراقبت از بیماران، این محققان دریافتند که ارائه دهندگان مراقبت های پزشکی به طور متوسط  51 دلار در هزینه های مراقبت های بهداشتی در هر بیمار دیابتی به ازای یک درصد افزایش در کیفیت روش های خود، صرفه جویی کردند.
John E. Kralewski ، محقق ارشد موسسه تحقیقات پزشکی و استاد ممتاز دانشگاه مینه سوتا گفت: "تحقیق ما باید برای پزشکانی که به سازمان های ارزشیابی مراقبت پیوستند اطمینان بخش باشد. "داده های ما نشان می دهد که آنها می توانند مراقبت هایی با کیفیت بالاتررا درهنگام ملاقات با بیماران، ارائه داده تا در هزینه های مورد انتظار سازمان های ارزشیابی مراقبت صرفه جویی کنند. علاوه بر این، مطالعه ما از این نظریه که اصلاحات بهداشت و درمان می تواند هزینه ها را بدون کاهش کیفیت مراقبت کاهش دهد پشتیبانی می کند. داده های ما نشان می دهد که کیفیت بالاترمراقبت یکی از راه های کاهش هزینه هاست.
به گفته پژوهشگران، صرفه جویی در هزینه های کوتاه مدت، منجر به کاهش استفاده از بخش نامناسب اورژانس و کاهش هزینه های اجتناب پذیردر بیمارستان مانند غربالگری کلسترول می شود.
پایان مطلب/
 

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه