تاریخ انتشار: شنبه 24 مرداد 1394
درمان بی‌اختیاری ادراری با تزریق سلول‌های بنیادی
با تلاش محققان مرکز تحقیقات اورولوژی صورت گرفت؛

  درمان بی‌اختیاری ادراری با تزریق سلول‌های بنیادی

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: طبق یکی از تحقیقات انجام شده در این مرکز مشخص شده است که با استفاده از تزریق سلول‌های بنیادی در گردن مثانه زنانی که بی‌اختیاری ادراری متوسط دارند، می‌توان عضلات آن را تقویت و مشکل بی‌اختیاری این گروه از بیماران را برطرف کرد.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول مهرسایی اظهار کرد: خواستار پیگیری بیشتر بر روی طرح تحقیقاتی مذکور هستیم تا از روش‌های دیگر مانند روش PRP نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: طرح‌های تحقیقاتی این مرکز به سه دسته تز دانشجویی، طرح‌های تحقیقاتی که از طرف هیات علمی مطرح می‌شود و طرح‌های دانشجویان PhD تقسیم می‌شود. یکی از طرح های تحقیقاتی این مرکز طرح استفاده از تزریق چربی به سلول های بنیادی برای جلوگیری از بی اختیاری ادراری است که در سال گذشته به اتمام رسید و نتایج آن نیز اعلام شد.

این متخصص اورولوژی خاطرنشان کرد: طرح الگوی حساسیت آنتی‌بیوتیکی ژنوتایپینگ اشرشیا کلی مقاوم به فلوروکینولون قبل و بعد از بیوپسی پروستات در بیماران مشکوک به سرطان پروستات از دیگر طرح های تحقیقاتی این مرکز است که ارزش آن در استفاده از آنتی بیوتیک مناسب برای انجام بیوپسی پروستات است که این طرح در حال انجام بوده و در فاز اولیه است.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه