تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 13 بهمن 1394
معرفی 10 ایده برتر در جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»
اردیبهشت 95 صورت می‌گیرد

  معرفی 10 ایده برتر در جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی»

پس از چند مرحله داوری و در مرحله نهایی، 10 ایده برتر در جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» برگزیده و در نخستین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معرفی می‌شوند.
امتیاز: Article Rating

به گزارش بنیان، در دومین نشست شورای راهبردی جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» جزییات نحوه انتخاب ایده‌ها، اختراعات، مقالات و پایان‌نامه برتر این جایزه تشریح شد.

طرح‌های ارسالی به دبیرخانه این جایزه ملی در چندین مرحله بررسی و داوری می‌شوند و در مرحله نهایی 10 ایده برتر، یک اختراع برتر، یک پایان‌نامه برتر و یک مقاله برتر برگزیده و در نخستین جشنواره ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» که اردیبهشت‌ماه سال آینده دایر می‌شود، معرفی خواهند شد.

در این نشست، توسط دبیر جایزه ملی سلول‌های‌بنیادی و پزشکی بازساختی گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص فراخوان جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» ارائه شد که در این گزارش آمده بود در راستای اطلاع‌رسانی جایزه ملی در چهار بخش مقاله برتر، ایده برتر، پایان‌نامه برتر و اختراع برتر، پوستر این جایزه به بیش از 200 دانشگاه و مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت و وزارت علوم ارسال شد و علاوه بر این، از طریق وبگاه ستاد و پست الکترونیکی به تمام اعضای وبگاه ستاد نیز اطلاع‌رسانی انجام شد.

بر اساس این گزارش، تعداد ثبت‌نام کنندگان بخش‌های ایده برتر، مقاله برتر و پایان‌نامه برتر به ترتیب 73، 56 و 12 نفر و تمام پذیرش‌ها تنها از طریق ثبت‌نام متقاضیان و بارگذاری مستندات در وبگاه ستاد بوده و در بخش اختراع برتر هیچ متقاضی ثبت‌نام نکرده است.

به گزارش ایسنا، بعد از بحث و تبادل‌نظر اعضای شورا و با توجه به شرایط اعلام‌شده جهت پذیرش مقالات برتر، مقرر شد مقالات چاپ‌شده در سال 2016 از مرحله داوری کنار گذاشته‌شده و به متقاضیان جهت شرکت در فراخوان سال آینده اطلاع‌رسانی شود.

در پایان این نشست، اعضای حاضر در نشست به بحث و تبادل‌نظر در مورد مکانیسم داوری بخش‌های مختلف پرداختند و مقرر شد داوری‌ها از هفته آینده شروع شود.

بر اساس نظر اعضای شورا مقرر شد اعضای هیات علمی که خود و یا دانشجوی شرکت‌کننده در هر یک از چهار بخش را دارند، به دلیل ملاحظات داوری، از داوری آن بخش حذف شوند.

جایزه ملی «سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در چهار بخش ایده‌های برتر، مقالات برتر، اختراعات برتر و پایان‌نامه‌های برتر در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار و به طرح‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

پایان مطلب/

ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه