تاریخ انتشار: یکشنبه 28 مهر 1392
حذف تومورهای بالای جمجمه به روش آندوسکوپی
یک متخصص جراحی پلاستیک و گوش و حلق و بینی:

  حذف تومورهای بالای جمجمه به روش آندوسکوپی

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متخصصان کشور ایران نه تنها در جراحی بینی بلکه به دلیل پیشرفت های پزشکی در زمینه آندوسکوپی توانسته اند به جذب توریسم اقدام و انواع تومورها، حتی تومورهای بالای جمجمه را نیز به روش اندوسکوپی درمان کنند.
امتیاز: Article Rating
دکتر ابراهیم رزم پا در گفتگو با "بنیان" با تاکید بر اینکه می توان صنعت جراحی را در ایران گسترش داد افزود: در حال حاضر که جراحی ایران مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفته است، می توان از آن به عنوان یک صنعت یاد کرد که برای بهتر شناخته شدن نیاز به تبلیغات بیشتر دارد.
وی افزود: متخصصان ایرانی نه تنها در زمینه جراحی بینی بلکه از طریق آندوسکوپی توانسته اند انواع تومورها، حتی تومورهای بالای جمجمه را نیز درمان کننند.برای مثال در زمان های گذشته تومورهای پیشرفته نیازمند عمل های باز و پر خطر بودند در حالی که در حال حاضر درمان تومورها از طریق  آندوسکوپی که عوارض کم تری داد انجام می شود.
پیشرفت ایران در زمینه جراحی بینی و آندوسکوپی
این متخصص جراحی پلاستیک و حلق و گوش و بینی تصریح کرد: به دلیل روش های نوین مانند آندوسکوپی بینی و سینوس متقاضی از کشورهای خارجی برای انجام عمل زیبایی بینی در ایران بالا رفته است.
وی  با تاکید بر افزایش متقاضیان خارجی برای عمل جراحی بینی در ایران گفت:جراحی پلاستیک بینی در ایران نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است بلکه نسبت به کشورهای دیگر ارزان تر است.به همین دلیل ما متقاضیان زیادی از کشورهای دیگر مانند آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان و  کشورهای حوزه خلیج فارس برای انجام عمل جراحی بینی در ایران داریم. 
وی افزود: برخی از افراد مناطق محروم نیاز به جراحی بینی دارند.نه برای زیبایی بلکه به دلیل مشکلات تنفسی،انحراف شاخک ها و...اما قادر به پرداخت هزینه های آن نیستند.درخواست ما از بیماران این است که حداقل هزینه های درمانی را خودشان پرداخت کنند تا بیمه قادر باشد هزینه افراد مناطق محروم را پرداخت کند.
افزایش متقاضیان مرد برای جراحی بینی
عضو هایت علمی داشنگاه تهران از افزایش قابل توجه متقاضیان مرد برای جراحی بینی خبر داد و گفت: در گذشته 80% متقاضیان عمل جراحی بینی خانم ها بودند اما در حال حاضر به 50% خانم ها و 50% آقایان رسیده است.
وی افزود: متاسفانه اکثر متقاضیان آقا بینی های زنانه را از پزشک در خواست می کنند.پیشنهاد من این است که ضمن فرهنگ سازی در این زمینه، پزشک با صحبت و گوشزد کردن خطراتی احتمالی آن، متقاضی را از این درخواست منحرف کند.زیرا بیش از حد کوچک کردن بینی عملکرد آن را با مشکل مواجه می کند.
پایان مطلب/
 
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه