تاریخ انتشار: یکشنبه 03 آذر 1392
چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران برگزار می شود

  چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران برگزار می شود

رییس مرکز تحقیقات چاقی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری چهارمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران از 13 تا 15 آذرماه جاری در تهران خبر داد.
امتیاز: Article Rating
به گزارش بنیان، دکتر ˈحسین دلشادˈ در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره با هدف آشنا کردن پزشکان با تازه های علوم پیشگیری و درمان چاقی و تبادل نظر بین اساتید این رشته برگزار می شود. 
 
وی گفت: موضوعاتی همچون علوم پایه، اپیدمیولوژی، تغذیه، فعالیت های بدنی، جنبه های روان شناختی، پیشگیری از چاقی، درمان دارویی و جراحی، عوارض چاقی، مولفه های اجتماعی مرتبط با چاقی، چاقی و کیفیت زندگی، چاقی و ارتقای سلامت عمومی و چاقی و سوء درمان از جمله محورهای این کنگره 3 روزه است. 
 
دلشاد ادامه داد: در جریان این کنگره 2 پنل شامل اصلاح شیوه زندگی در پیشگیری از چاقی و جراحی برای درمان بیماران چاق برگزار می شود. 
 
وی گفت: 5 سخنرانی، 8 سمپوزیوم و 3 کارگاه شامل رژیم درمانی، درمان شناختی و رفتاری چاقی در این کنگره ارایه می شود. 
 
به گزارش ایرنا، دبیر علمی این کنگره اظهار داشت: 400 مقاله پژوهشی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این تعداد 40 مقاله برای سخنرانی و 320 مقاله به صورت پوستر و کتابچه ارایه می شود.
 
این کنگره در سالن همایش های امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور جمعی از متخصصان رشته غدد درون ریز و متابولیسم و دو میهمان خارجی برگزار می شود.
 
پایان مطلب/
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

کلیدواژه
کلیدواژه